Název:
Marketingová komunikace konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Marketing Communication
Autoři:
Baťková, Nikola ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce popisuje návrh marketingové komunikace pro rodinný podnik, který se zabývá prodejem tepelných a chladících zařízení. Impulsem pro rozvoj komunikace je navázání spolupráce s dodavatelem jako autorizovaný prodejní a servisní partner. Cílem je navrhnout marketingovou komunikaci, která bude vhodným základem jak pro analyzovanou společnost, tak i dodavatele. Na základě provedených analýz budou sestaveny návrhy, které respektují požadavky zadavatele.
This thesis deals with the design of marketing communication for a family business that sells heating and cooling equipment. The Impulse for the development of the communication is cooperation with the supplier as an authorized sales and service partner. The aim is to design a marketing communication that will be a suitable basis for both the analysed company and the supplier. On the basis of the performed analyses, designs will be drawn up that respect the requirements of the client.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; rodinný podnik; communication mix; family business; Marketing; marketing communication
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246328