Název:
Možnosti publikace informačního modelu ve videoherním prostředí
Překlad názvu:
The possibilities of publishing a information model in a video game environment
Autoři:
Nosálková, Karolína ; Pilný, Ondřej (oponent) ; Kuruc, Michal (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zabývá tvorbou a vizualizací 3D informačního modelu historické budovy evangelického kostela v obci Růžďka pomocí informačního modelování na podkladě mračna bodů pořízeného laserovým skenerem. Cílem práce je vytvořit informační model objektu v LOD300 včetně detailního zpracování vybraných prvků v programu Archicad. Konečným výsledkem je model ve virtuálním prostředí, vlastní 3D model vizualizován v softwaru Twinmotion a zhodnocení přesnosti délek modelu a mračen bodů.
This thesis deals with the creation and visualization of a 3D information model of the historic building of the Evangelical church in the village of Růžďka using information modeling based on a cloud of points taken with a laser scanner. The goal of the work is to create an information model of the object in LOD300, including detailed processing of selected elements in the Archicad program. The final result is a model in a virtual environment, a custom 3D model visualized in the Twinmotion software and an evaluation of the accuracy of the model lengths and point clouds.
Klíčová slova:
Archicad; BIM; informační modelování budovy; laserové skenování; publikace prostorových dat; Twinmotion; vizualizace; Archicad; BIM; building information modeling; laser scanning; spatial data publication; Twinmotion; visualization
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246386