Original title:
Návrh marketingové kampaně pro vybranou neziskovou společnost
Translated title:
Marketing Campaign Proposal for a Selected Non-Profit Company
Authors:
Terschová, Daniela ; Vaňková, Markéta (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2024
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce řeší téma marketingu a jeho využití v oblasti neziskových organizací. V první části jsou vymezena teoretická východiska zaměřující se na široké a v dnešní době velmi aktuální téma marketingu, služeb a v poslední řadě se práce zaměřuje na téma neziskových organizací. Ve druhé části diplomové práce je popsána vybraná nezisková společnost a jsou provedeny potřebné analýzy. V poslední části práce jsou na základě získaných dat zpracovány návrhy na zlepšení marketingových aktivit vybrané společnosti.
The thesis deals with the topic of marketing and its use in the field of non-profit organizations. In the first part, the theoretical background is defined, focusing on the broad and nowadays very topical topic of marketing, services and last but not least, the thesis focuses on the topic of non-profit organizations. In the second part of the thesis a selected non-profit company is described and the necessary analyses are made. In the last part of the thesis, based on the obtained data, suggestions for improving the marketing activities of the selected company are elaborated.
Keywords:
association; Marketing; marketing campaign; mental health; non-profit company; duševní zdraví; Marketing; marketingová kampaň; nezisková společnost; spolek
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: https://hdl.handle.net/11012/246240