Original title:
Návrh na zdokonalení marketingového mixu společnosti
Translated title:
Proposal to improve the marketing mix of the company
Authors:
Kadlec, Vojtěch ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Havíř, David (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2024
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu společnosti, která se věnuje výrobě a distribuci logistických center a skladovacích prostor. V rámci této práce bude provedena analýza marketingového mixu a marketingového prostředí společnosti. Následně bude realizován marketingový výzkum, který má podobu rozhovorů s obchodními zástupci a vedoucími v jednotlivých provozech. Na základě takto provedených analýz budou představeny jednotlivé návrhy, jejichž realizace by měla vést ke zdokonalení současného marketingového mixu společnosti.
This thesis deals with the proposal for improving the marketing mix of a company that is engaged in the production and distribution of logistics centers and warehouses. Within this thesis, an analysis of the marketing mix and the marketing environment of the company will be conducted. Subsequently, marketing research will be conducted in the form of interviews with sales representatives and managers in each plant. On the basis of the analysis thus carried out, individual proposals will be presented, the implementation of which should lead to the improvement of the current marketing mix of the company.
Keywords:
marketing; marketing environment; marketing mix; marketing research; marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; marketingový výzkum
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: https://hdl.handle.net/11012/246338