Název:
Přímá marketingová komunikace vybrané společnosti
Překlad názvu:
Direct Marketing Communication of the Selected Company
Autoři:
Walter, Viliam ; Salajka, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu přímých marketingových aktivit společnosti Sonepar. Primárně se zabývá prací obchodních zástupců a skutečností, jak je využit čas ve vztahu k prodejním aktivitám. Obsahuje návrh změn k přístupu vedení současných pracovníků a přístupu k procesu školení nových pracovníků, které přispějí ke zvýšení efektivity prodejního týmu společnosti Sonepar.
The diploma thesis focuses on the analysis of direct marketing activities of the Sonepar company. It primarily deals with the work of sales representatives and the facts of how time is used in relation to sales activities. It contains a proposal for changes to the management approach of current employees and the approach to the process of training new employees, which will contribute to increasing the effectiveness of Sonepar's sales team.
Klíčová slova:
B2B trhy; měření výkonu; obchodní zástupce; přímý marketing; racionalizace; B2B markets; direct marketing; performance measurement; rationalization; sales representatives
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246274