Název:
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Sales promotion and advertising of the company
Autoři:
Pečinka, Jan ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bednářová, Markéta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření konkrétních návrhů pro specifickou značku pro zlepšení dosahu. Tyto návrhy jsou vytvořeny na základě analýzy podpory prodeje největšího konkurenta na trhu. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická obsahuje výklad z odborné literatury, analytická využívá těchto poznatků a aplikuje poznatky z části teoretické na společnost LEGO, jakožto největšího a nejsilnějšího výrobce na trhu. Práce je zakončena návrhovou částí, která přebírá poznatky z analytické části o přístupu nejsilnější firmy a aplikuje je na poměrně slabou značku – Igráček. Návrhy jsou doplněny o ekonomický odhad.
This bachelor thesis is focused on a creation of suggestions for a company in order to improve the reach of said company. It is divided into a theoretical part, analytical and practical part. Theoretical part includes knowledge taken from professional literature. Analytical part takes this knowledge and uses it to conduct analysis of LEGO as the strongest competitor on its market. The thesis is finished by a practical part which takes results found in the previous part and applies them to a weaker competitor – Igráček. Suggestions are accompanied by a budget cost analysis.
Klíčová slova:
analýza konkurence; konkurence; marketingová komunikace; Podpora prodeje; reklama; advertisment; competition competition analysis; marketing communication; Sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248775