Název:
Hraní karetní hry Gwent počítačem
Překlad názvu:
Playing the Card Game Gwen by Computer
Autoři:
Majer, Jakub ; Šátek, Václav (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [eng][cze]
Táto práca implementuje a hodnotí Monte Carlo Tree Search AI agenta v rámci strategickej kartovej hry Gwent. Skúmajú sa teoretické základy hry Gwent a MCTS algoritmu, pričom sa zameriava skôr na praktickú aplikáciu ako na teoretické príspevky. Výkon agenta MCTS sa testuje proti ľudským hráčom a iným AI protivníkom, čím sa demonštruje jeho účinnosť pri výbere správnych stratégií a rozhodovaní. Výsledky naznačujú potenciál MCTS pri vývoji sofistikovaných AI agentov pre strategické kartové hry, ako je Gwent.
This thesis implements and evaluates a Monte Carlo Tree Search AI agent within Gwent, a strategic card game. Theoretical foundations of Gwent and MCTS are explored, focusing on practical application rather than theoretical contributions. The MCTS agent's performance is tested against human players and other AI opponents, demonstrating its effectiveness in selecting the correct strategies, and decision-making. Results suggest the potential of MCTS in developing sophisticated AI agents for strategic card games like Gwent.
Klíčová slova:
AI; Bandit Algorithm; C\#; Gwent; Monte Carlo Tree Search; AI; Banditovský Algoritmus; C\#; Gwent; Monte Carlo Tree Search
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/247495