Název: Generování 2D map pro počítačové hry
Autoři: Glos, Kryštof ; Vlnas, Michal (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 2D hry; 2D mapy; hry o přežití; počítačové hry; Procedurální generování obsahu; 2D games; 2D maps; computer games; Procedural content generation; survival games

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248232

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-617307


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet