Název:
Simulační strategie včelstev
Autoři:
Klimecká, Alena ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této bakalářské práce je navrhnout, implementovat a otestovat hru inspirovanou životem včel. Návrh je zpracován na základě prostudovaných dat o biologii včel a již existujících hrách na toto téma. Implementace je provedena v enginu Unity v jazyce C\#. Hra je tvořena výukovou kampaní a samotnou hrou, která obsahuje mechaniky, jako je například pohyb jednotek, boj s nepřáteli, stavba objektů, generování prostoru a průzkum. Výsledkem je strategická hra ve 2D prostředí, která se snaží nejen o poskytnutí herního zážitku, ale také o výuku v oblasti života včel.
The aim of this bachelor thesis is to design, implement, and test a game inspired by the life of bees. The design is based on researched data regarding bee biology and reviews of existing games on this topic. The game was developed using the Unity engine and coded in C\#. It features a tutorial campaign as well as the main gameplay, incorporating mechanics such as unit movement, combat with enemies, building of structures, world generation and exploration. The result is a 2D strategy game that not only offers a gaming experience but also educates players about the life of bees.
Klíčová slova:
2D; budování; RTS; simulace; strategie; Unity engine; výuková hra; vývoj her; včely; úl; 2D; bees; building; educational game; game development; hive; RTS; simulation; strategy; Unity engine
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/247452