Název: Subjektivně popisované dopady Lesson Study na profesní rozvoj učitelů základní školy: kvalitativní výzkum
Překlad názvu: Subjectively described effects of Lesson Study on the professional development of teachers: qualitative research
Autoři: Valínová, Veronika ; Laufková, Veronika (vedoucí práce) ; Starý, Karel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: japonské vzdělávání; Lesson Study; Profesní rozvoj učitelů; Společné profesní učení; Collaborative Professional Learning; Japanese Education; Lesson Study; Teacher Professional Development

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/189531

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-617029

 Záznam vytvořen dne 2024-06-15, naposledy upraven 2024-06-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet