Original title:
Marketingová komunikace nově vznikající společnosti
Translated title:
Marketing Communication of New Company
Authors:
Ďurinová, Lenka ; Milichovský, František (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2021
Language:
slo Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[slo][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na návrh vhodných marketingově komunikačních nástrojů pro nově vznikající společnost. V první kapitole se nacházejí teoretická východiska práce. V další kapitole se nachází analýza nově vznikající společnosti a součástí analýzy je i marketingový výzkum. V poslední kapitole se pojednává o vlastním návrhu řešení.
The diploma thesis focuses on a proposal of suitable marketing and communication tools for a newly emerging company. The first chapter contains the theoretical basis of the thesis. The next chapter contains an analysis of a newly emerging company and a part of this analysis is marketing research. The last chapter suggests a solution for possible problems.
Keywords:
communication mix; confectionery factory; marketing; marketing communication
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/197578