Název:
Komunikační strategie společnosti PLASTIC BOX CZ, s.r.o.
Překlad názvu:
Communication Strategy of the Company PLASTIC BOX CZ, s.r.o.
Autoři:
Vlašínová, Radka ; Brejchová, Ingrid (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Obsahem této práce je zpracování kompletního komunikačního mixu společnosti PLASTICBOX CZ, s.r.o. Studie je rozdělená na teoretickou a praktickou část. První část práce podrobně rozebírá teoretická východiska jednotlivých marketingových nástrojů, které jsou následně ověřeny v části druhé.
The content of this diploma thesis is to elaborate a complete communication mix of PLASTICBOX CZ, Ltd. The study is divided into a theoretical and a practical part. The first part analyzes in detail the theoretical basis of individual marketing tools, which are tested in the second part.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; communication mix; marketing; marketing mix; marketing strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59309