Název:
Vzdálené školící pracoviště
Překlad názvu:
Remote training station
Autoři:
Kučera, Tomáš ; Jirgl, Miroslav (oponent) ; Štohl, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem diplomové práce je návrh a sestrojení vzdáleného školícího pracoviště pro školení s produkty firmy Schneider Electric. Pracoviště slouží k seznámení s PLC, k seznámení s nastavením servopohonů a frekvenčních měničů a prezentaci služeb Machine Advisor a EcoStruxure Augmented Operator Advisor. Na začátku se věnuji seznámení s firmou a jejími produkty v oblasti průmyslové automatizace. Ve druhé kapitole vyberu komponenty pro sestavení pracoviště. Třetí kapitola je věnovaná sestavení a zapojení pracoviště. Ve čtvrté kapitole popíši programové vybavení a vzorovou aplikaci.
The purpose of the thesis is design and contruction of remote training station for training with Schneider Electric products. Its purpose is to introduce company PLCs, familirize user with configuring variable speed drives and servo drives and prezenting Machine Advisor and EcoStruxure Augmented Operator Advisor online servives The begining is dedicated to introduction to company and a range of its products in the field of industrial automation. In second chapter, I select components for building training station. Third chapter is dedicated to assembly of station. In fourth chaper I describe programing of individual elements and example.
Klíčová slova:
frekvenční měnič; operátorský panel; průmyslová automatizace; průmyslový automat; Schneider Electric; servopohon; VPN; Vzdálený přístup; školící pracoviště; školící stanice; HMI; industrial automation; PLC; remote access; Schneider Electric; servo drive; training station; training workplace; variable speed drive; VPN; VSD
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/177517