Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Analysis of Customer Satisfaction and Suggested Measures for its Improvement
Autoři:
Miškaříková, Ludmila ; Vašková, Eva (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Práce je zaměřena na teoretické definování a popis problematiky související se spokojeností zákazníka a jeho loajalitou, dále vliv vzhledu a chování podniku na celkovou spokojenost zákazníka. Práce definuje základní metody a postupy analýzy marketingového prostředí podniku a principy dotazníkového průzkumu. Teoretické poznatky jsou aplikovány na konkrétní výrobní podnik, je popsána jeho aktuální situace včetně základních analýz vnějšího a vnitřního prostředí, završena souhrnnou SWOT analýzou. Na základě dotazníkového průzkumu je zjištěna spokojenost zákazníků podniku a odhalena přání i nedostatky vnímané zákazníky. Pomocí těchto výstupů jsou stanoveny konkrétní návrhy vedoucí k lepšímu image podniku a růstu spokojenosti zákazníků.
This thesis focuses on the theoretical definition and description of issues related to customer satisfaction and loyalty, and also affects the appearance and behavior of the company's overall customer satisfaction. It also defines the basic methods and techniques of marketing environment analysis firm principles and a questionnaire survey. Theoretical knowledge is applied to specific manufacturing company, described the current situation, and including basic analysis of external and internal environment, concluded with a summary SWOT analysis. Based on a questionnaire survey found customer satisfaction, the company unveiled a wish and shortcomings perceived by customers. Use these outputs are set concrete proposals leading to a better company image and increase customer satisfaction.
Klíčová slova:
analýza okolí podniku; dotazník; image podniku; interní analýza; loajalita zákazníka; prodejna; spokojenost zákazníka; SWOT analýza; Zákazník; A customer; analysis of the company's environment; company image; customer loyalty; customer satisfaction; internal analysis; questionnaire; shop; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/26435