Original title:
Návrh změn marketingového mixu společnosti
Translated title:
Proposal to Change the Marketing Mix of the Company
Authors:
Kotková, Diana ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhů marketingového mixu společnosti Ekolube, s. r. o., které by mohly v budoucnu vést k posílení loajality stávajících a oslovení nových zákazníků. Teoretická část rozebírá marketing a marketingový mix a popisuje jeho využití. Analytická část se věnuje analýzám a rozboru stávajícího stavu marketingového mixu společnosti Ekolube, s. r. o. a poslední návrhová část se zabývá návrhy na jeho zlepšení.
This bachelor thesis is focused on creating proposals for the marketing mix of company Ekolube, s. r. o. that could lead to the strengthening of loyalty of current customers and reaching new customers in the future. Theoretical part pays attention to the description of marketing and marketing mix and it describes its practical use. Analytical part is dedicated to analysis of current situation of marketing mix in Ekolube, s. r. o. and the last part contains suggestions for the improvement.
Keywords:
Ekolube; engine oil additive; marketing; marketing mix; Tribotechnics; aditivum do motorového oleje; Ekolube; marketing; marketingový mix; tribotechnika
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/83180