Název:
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Překlad názvu:
Analysis and Design of E-commerce Firms
Autoři:
Šimo, Martin ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práca sa zameriava na postupy pre vytvorenie a propagáciu elektronického obchodu. V práci je spracovaný prehľad marketingových kanálov, ktoré môžu byť použité pre zviditeľnenie elektronického obchodu u zákazníkov. Práca obsahuje tiež vzorový návrh elektronického obchodu s dôrazom na jednoduchosť prevádzky a automatizáciu procesov.
Diploma thesis focuses on the procedures for the creation and promotion of electronic commerce. Thesis contains an overview of marketing channels that can be used for raising the profile of e-commerce with customers. Thesis also includes a draft of electronic commerce with an emphasis on the ease of operation and process automation.
Klíčová slova:
automatizácia; elektronický obchod; marketingová stratégia; propagácia; automation; ecommerce; marketing strategy; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33348