Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for Its Improvement
Autoři:
Vokounová, Tatiana ; Korčoková,, Marína (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou spokojnosti zákazníkov. Cieľom práce je zistiť spokojnosť zákazníkov v bagetérii Bagetka na Račku a na základe zistených údajov navrhnúť opatrenia na zvýšenie jej úrovne.
This bachelor´s thesis concerns the analysis of costumer satisfaction. The aim is to identify costumer satisfaction in baguette bistro Bagetka na Račku and then suggest steps to increase its level.
Klíčová slova:
dotazník; metódy merania spokojnosti; spokojnosť; zisťovanie spokojnosti zákazníka; Zákazník; Consumer; methods of research satisfaction; questionnaire; research of consumer satisfaction; satisfaction
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/34087