Original title:
Návrh marketingového mixu společnosti
Translated title:
The Proposal of Company Marketing Mix
Authors:
Čížek, Tomáš ; Horák, Ondřej (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu podniku. Pro zjištění tohoto stavu je využito analýzy marketingového mixu a vnější a vnitřní analýzy podniku. Návrhová část bakalářské práce představuje řešení pro zvýšení prodeje, konkurenceschopnosti podniku a získání nových zákazníků.
This bachelor thesis deals with the analysis of company's current state. For this state's detection a marketing mix analysis and an outside and inside analysis were used. The design suggests a solution for sale increase, competitivness and new customers acquirement.
Keywords:
Marketing; marketing mix; product; SWOT analysis; winery; Marketing; marketingový mix; produkt; SWOT analýza; vinařství
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/61179