Original title:
Marketingová komunikace
Translated title:
Marketing Communication
Authors:
Váhovská, Viktória ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2021
Language:
slo Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[slo][eng]
Diplomová práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou vybranej spoločnosti s názvom Záhradní vinařství. V teoretickej časti bude objasnená daná problematika, z ktorej podklady budú slúžiť k výstupom v analytickej časti práce. Na základe zhotovených analýz bude v návrhovej časti navrhnutá vhodná marketingová komunikácia podniku.
This Diploma thesis focuses on the marketing communication of the company named Záhradní vinařství. The issue of interest will be explained in the theoretical part, which will serve as the foundation for the outputs of the analytical part of the thesis. Based on the conducted analyses, an appropriate marketing communication strategy will be suggested in the practical part of thesis.
Keywords:
digital marketing; e-commerce; marketing communication; PPC; SEO; social media
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/197531