Název:
No hard feelings
Překlad názvu:
No hard feelings
Autoři:
Venturová, Adéla ; Jakalová, Zuzana (oponent) ; Klodová, Lenka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta výtvarných umění
Abstrakt: [cze][eng]
Práce analyzuje problematiku nápisů triček fast fashion řetězců z pohledu vyprázdňování obsahu sloganů vlivem rozdílných kulturních, životních a ekonomických podmínek v místě vzniku trička a v místě jeho nošení.
My work analyzes the issue of inscriptions of fast fashion from the point of view of emptying slogans' content due to the different cultural, living and economic conditions at the place of creation of the t-shirts and its place of wear.
Klíčová slova:
rychlá móda; slogany triček; sweatshopy; fast fashion; sweatshops; T-shirts slogan
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82034