Název:
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Překlad názvu:
Marketing Utilization in Service Sector
Autoři:
Jedličková, Lucie ; Čermák, Lubomír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním marketingu v sektoru služeb, konkrétně v advokacii. Cílem bylo provést analýzu uplatnění marketingu v dané advokátní kanceláři. Na základě vhodných metod byl sledován a vyhodnocen aktuální stav marketingové gramotnosti v určené advokátní kanceláři. Výsledkem provedených analýz bylo definování bariér, překážek, rezerv a příležitostí při uplatňování marketingu v této advokátní kanceláři. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti marketingu služeb, uvádí do oblasti advokacie a seznamuje s použitými metodami. Praktická část analyzuje současný stav v advokátní kanceláři. Pomocí vhodných metod jsou navržena opatření, směřující k eliminaci bariér, překážek a rezerv a k využití existujících příležitostí.
This diploma work deals with marketing utilization in service sektor, concrete in legal profession. The objective was to make analysis of marketing assertion in legal office. On the basis of suitable methods was followed and evaluated actual posture of marketing literacy in legal office. Result of practical analyses was definition of barriers, handicaps, reserves and opportunities at marketing utilization in legal office. Theoretical part features information about marketing in service sektor, shows in legal profession domain and gets acquainted with used methods. Practical part analyses contemporary state in legal office. By means of suitable methods is drafted the measure, how to eliminate barriers, handicaps and reserves and to take advantage of opportunities.
Klíčová slova:
Advokacie; Advokát; Diferenciace; Klient; Kvalita služeb; Marketing služeb; Povaha a charakteristika služeb; Požadavky a přání klienta; Reklama ve službách; Služba zákazníkum; Tržní orientace; Tržní segmentace; Umístění služeb; Advertising of services; Client; Client requirements and desires; Customer service; Lawyer; Legal profession; Market orientation; Market segmentation; Marketing in service sektor; Service characterization; Service differentiation; Service positioning; Service quality
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/63937