Název:
Komunikační mix společnosti
Překlad názvu:
Marketing Communication Mix of a Company
Autoři:
Žáková, Veronika ; Hudáková, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tématem závěrečné práce je „Komunikační mix společnosti“. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část obsahuje teorii, kde jsou vymezeny základní pojmy marketingu, které jsou následně aplikovány, ve druhé analytické části, na vybraném podniku. Praktická část se věnuje návrhům na řešení, které jsou vytvořeny na základě informací získaných v předchozích kapitolách. Jedná se o návrhy na změny komunikačního mixu a především na zefektivnění propagace podniku.
The topic of bachelor thesis is „Communication mix of a company“. Thesis is divided into three main parts. In the theoretical part the critical terms of marketing and marketing mix are defined and then applied to the second analytic part of the selected company. The practical parts shows my suggestions for improvements, which are created from the acquired imformation from previous chapters. There are suggestions for a change of communication mix and especially to make propagation more efficient.
Klíčová slova:
cena; distribuce; komunikační mix; marketing; marketingový mix; produkt; propagace; communication mix; distribution; marketing; marketing mix; price; product; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178612