Název:
Marketingová komunikace podniku
Překlad názvu:
Company Marketing Communication
Autoři:
Zugar, Tadeáš ; MBA, Kristýna Hytychová, (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací podniku BORS Břeclav a.s. Teoretická část je věnována vymezení hlavních marketingových pojmů a marketingovému výzkumu. V analytické části se věnuji fungování celé organizace a všech jejich činností. Návrhová část je věnována nové marketingové komunikaci a hledání nových marketingových možností.
The thesis deals with marketing communications business of BORS Břeclav a.s. The theoretical part is devoted to the definition of the main concepts of marketing and marketing research. The analytical part is devoted to the functioning of the entire organization and all its activities. The proposal section is devoted to new marketing communication and finding new marketing opportunities.
Klíčová slova:
analýza; hodnota; marketingová strategie; Marketingový výzkum; značka; analysis; brand; Marketing research; marketing strategy; value
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/52149