Název:
Marketingova strategie Kulturniho domu Rubin v Brne
Překlad názvu:
Marketing Strategy of Community Centre Rubín in Brno
Autoři:
Varmužová, Romana ; Urbánek,, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním cílem diplomové práce je popis a komplexní zhodnocení fungování Kulturního domu Rubín v Brně Žabovřesky v kontextu čtvrti a města a vytvoření doporučení pro jeho další rozvoj. Práce se zabývá marketingem kultury, popisuje fungování Kulturního domu, jeho program a nabídku služeb, návštěvníky a klienty a definuje jeho postavení v rámci města. Obsahuje také charakteristiku hlavních konkurentů v kulturním kontextu a stanovuje hypotézy pro praktické šetření. Dotazníková část se sestává z kvantitativní ho šetření formou dotazníku mezi cílovou skupinou. Závěr práce obsahuje shrnutí poznatků z teoretické části a praktického výzkumu a jejich zapracování do celkové marketingové strategie Kulturního domu Rubín.
The main objective of this thesis is the description and complex evaluation of the functioning of the Cultural House Rubin in Brno Žabovřesky in the context of the neighborhood and the city, and create a strategy for its further development. Thesis deals with marketing of culture and describes the functioning of the House of Culture, its program and service offerings, visitors and defines its position within the city. It also contains characteristics of major competitors in the cultural context and sets hypotheses for the practical examination.Research part consists of quantitative research - in the form of a survey among the target audience. The conclusion contains a summary of findings from the theoretical part and practical research and their incorporation into the overall marketing strategy of Community Centre Rubín in Brno.
Klíčová slova:
Brno; divadlo; koncert; kultura; kulturní dům; marketing; marketing kultury; marketingová strategie; marketingový mix; město; propagace; publikum; služby; tanec; vzdělání; čtvrť.; audience; Brno; city; community centre; concert; cultural center; cultural house; cultural marketing; culture; dance; district.; education; marketing; marketing mix; marketing strategy; promotion; services; theater
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/60715