Název:
Nástroj pro správu produktového portfolia firmy
Překlad názvu:
A Tool for Administration of the Company Product Portfolio
Autoři:
Sázavský, Petr ; Šuška, Boris (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
V této práci se seznámíme s vývojem myšlení v oblasti řízení podniků. Zaměříme se na procesní řízení a současné možnosti informační podpory podnikových procesů. Ukážeme si přehled nástrojů na měření výkonosti a efektivnosti procesů. Důležitá část této práce se věnuje návrhu vlastního slevového serveru, který svým zákazníkům umožňuje hromadné nákupy různých služeb a zboží za výhodnou cenu. Pro tento server byl vytvořen nástroj na podporu podnikového portfolia. Nástroj má za cíl umožnit automaticky sledovat a analyzovat úspěšnost prodeje u konkurence a tím podpořit rozhodování o výběru nabídky a konkrétní formě prodeje na vlastním serveru. Závěr práce se věnuje praktickému nasazení slevového serveru v reálném prostředí a zhodnocení dosažených výsledků.
In this work, we introduce the evolution of thinking in the field of corporate governance. We are focusing on process management and current possibilities information support business processes. We'll show you an overview of performance measurement tools and process efficiency. An important part of this work is dedicated to design its own discount site that allows its customers to bulk purchases of various goods and services at a bargain price. For this site was created by an instrument to promote corporate portfolio. The tool is designed to automatically monitor and analyze sales success in competition and thus promote the award of contracts and specific form of a sale on your own server. The end of work is devote to practical use of the discount site in the real environment and evaluation of results.
Klíčová slova:
informační podpora; Proces; procesní řízení; produktové portfolio; produktové řízení; slevové servery; řízení podniků; Corporate Governance; Discount Servers; Information Support; Process; Process Management; Product Management; Product Portfolio
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/54088