Original title:
Návrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti
Translated title:
Proposal to Improving of Marketing Communications of Selected Company
Authors:
Vošvrdová, Klára ; Chlebovský, Vít (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci Půjčovny šatů Kavalír. V teoretické části jsou vysvětlovány základní pojmy, jako například co je to marketing a marketingová komunikace. V analytické části se provedou potřebné analýzy, z kterých je zjištěn skutečný stav firmy na trhu. Poslední část bakalářské práce navrhuje změny, které by měli vést k zvýšení povědomí o firmě a tím zvýšení počtu nových zákazníků.
This bachelor thesis is focused on the marketing communication of Dress Rental Company named Kavalír. In theoretical part of this thesis are described main concepts, such as marketing and marketing communication. Essential analyses are made in analytical part, which describe current market status of the company. Last part of this thesis suggest some changes, which should increase the awareness of the company and also increase the number of new potentional customers.
Keywords:
4P; marketing; marketing communications; Marketing mix; online marketing; 4P; marketing; marketingová komunikace; Marketingový mix; online marketing
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/178730