Název:
Návrh marketingového mixu společnosti
Překlad názvu:
The Proposal of Company Marketing Mix
Autoři:
Zourek, Vojtěch ; Pyrochta,, Václav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na jednotlivé taktické marketingové nástroje, jež společně tvoří marketingový mix. Popisuje vztahy mezi produktem, cenou, distribucí a propagací. Práce obsahuje návrhy na zlepšení současného stavu marketingového mixu společnosti MIKROP ČEBÍN a.s., které vycházejí z teoretických poznatků a provedených analýz.
This bachelor’s thesis is focused on individual tactical marketing tools, which together form a marketing mix. Describes the relationship between product, price, distribution and promotion. The thesis contains suggestions for improvement of the current state of marketing mix of MIKROP ČEBÍN a.s. based on theoretical knowledge and analysis.
Klíčová slova:
marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; výživa zvířat; zákazník; animal nutrition; customer; marketing; marketing environment; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82888