Název:
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Překlad názvu:
Proposal of a Communication Mix in the Selected Company
Autoři:
Ocelková, Zuzana ; Navrátilová,, Ludmila (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu produktu vybraného podniku a následný návrh na jeho zlepšení. Teoretická část obsahuje především základní principy, důležité pojmy a poznatky, které souvisí nejen s komunikačním mixem, ale především s aktuální problematikou marketingu v cestovním ruchu. Pro zpracování analytické části byla právě teoretická část nutným východiskem. Z provedených analýz je následně vytvořena poslední část diplomové práce, která obsahuje několik návrhů nového či zlepšení stávajícího komunikačního mixu vybraného produktu vybraného podniku.
The thesis is focused on the analysis of communication mix of the product of selected company and the subsequent proposal for its improvement. The theoretical part mainly contains basic principles, important concepts and knowledge that relate to the communication mix, but also to current issues in tourism marketing. The theoretical part was the necessary starting point for processing the analytical part of this work. The last part of the thesis is created from analysis and it contains proposals for a new or improve existing communication mix of selected product of selected company.
Klíčová slova:
cestovní kancelář; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; produkt cestovního ruchu; communication mix; Marketing; marketing mix; tourism product; travel agency
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/65765