Název:
Optimalizace renderování rozsáhlého terénu
Překlad názvu:
Optimization of Large Scale Terrain Rendering
Autoři:
Luner, Radek ; Bartoň, Radek (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zabýva optimalizací renderování rozsáhlých terénů. Vysvětluje základní metody a datové struktury určené pro optimalizace. Popisuje principy metod ROAM, Geometrical clipmaps, GPU Based Geometrical Clipmaps, GeoMipMapping a Chunked LOD. Jsou zde popsány implementační detaily systému pro optimalizaci scény založeném na metodě GeoMipMapping.
This work is focusing on optimization of large scale terrain rendering. It explains basic methods and data structures for optimization. It describes fundamentals of methods such as ROAM, Geometrical clipmaps, GPU Based Geometrical Clipmaps, GeoMipMapping and Chunked LOD. It explains implementation details of system for terrain optimization based on GeoMipMapping method.
Klíčová slova:
Chunked LOD; frustum culling; GeoMipMapping; Goemetrical Clipmaps; GPU Based Geometry Clipmaps; level of detail; Optimalizace; ROAM; terén; Chunked LOD; frustum culling; GeoMipMapping; Goemetrical Clipmaps; GPU Based Geometry Clipmaps; level of detail; Optimization; ROAM; terrain
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/54239