Název: Uplatnění marketingu v řízení sportovního klubu
Překlad názvu: Marketing Utilization in Management of a Sport Club
Autoři: Janošík, Viktor ; Skoumal,, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; marketingová strategie; marketingové řízení; marketingový mix; nezisková organizace; communication mix; marketing management; marketing mix; marketing strategy; non-profit organization

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/26744

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-606333


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet