Original title:
Komunikační mix vybrané oděvní společnosti
Translated title:
Communication Mix of the selected Clothing Company
Authors:
Popovyčová, Alexandra ; Plšek, Jaroslav (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na návrhy na zlepšení komunikačního mixu oděvní společnosti H&M CZ, s.r.o. Návrhy jsou provedené na základě zpracované analýzy. Hlavním cílem je posouzení stávající situace komunikačního mixu společnosti, která se profiluje jako prodejce módního oblečení. Na základě zjištěných dat jsou navržena doporučení vedoucí ke zlepšení a zkvalitnění stávajícího komunikačního mixu a následně k možnému zvýšení tržeb a zisku.
Bachelor thesis focuses on proposals of improvements on clothing company’s communication mix. Suggestions are made on base of the analysis. The main goal is to evaluate current state of communication mix of H&M, which profiles itself as a company selling fashion clothing. Recommendations are made from obtained data with focus on improvements on the current communication mix and proposed suggestions could lead to increase in sales and profits in the future.
Keywords:
communication mix; fashion; Hennes & Mauritz; marketing; promotion; Hennes & Mauritz; komunikační mix; marketing; móda; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67604