Název:
Tvorba strategie elektronického obchodování
Překlad názvu:
Strategy of E-commerce
Autoři:
Charvát, Jan ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce pojednává o problematice elektronického obchodu s primárním zaměřením na zákazníky. Na základě poznatků z teoretické části je v praktické části navržena strategie elektronického obchodování, která povede ke zkvalitnění služeb pro zákazníky, vyšší konkurenceschopnosti, ale také zlepšení propagace a vybudování značky obchodu. Práce obsahuje návrh strategii, které budou přínosem nejen pro elektronický obchod, ale hlavně pro zákazníky.
This bachelor thesis deals with issues of electronic commerce with a primary focus on customers. On the pieces of knowledge of the theoretical part is proposed electronic commerce strategy, which will improve better services for customers, increased competitiveness, but also improve the promotion and brand building. The bachelor thesis includes proposal of a strategy that will be beneficial not only for e-commerce, but for customers.
Klíčová slova:
elektronický obchod; komunikace na internetu; marketing na internetu; reklama v e-commerce; zákazník elektronického obchodu; advertising in e-commerce; communication on the internet; e-shops customer; electronic commerce; marketing on the Internet
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/2675