Original title:
Tvorba strategie elektronického obchodování
Translated title:
Strategy of E-commerce
Authors:
Charvát, Jan ; Dvořák,, Jiří (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce pojednává o problematice elektronického obchodu s primárním zaměřením na zákazníky. Na základě poznatků z teoretické části je v praktické části navržena strategie elektronického obchodování, která povede ke zkvalitnění služeb pro zákazníky, vyšší konkurenceschopnosti, ale také zlepšení propagace a vybudování značky obchodu. Práce obsahuje návrh strategii, které budou přínosem nejen pro elektronický obchod, ale hlavně pro zákazníky.
This bachelor thesis deals with issues of electronic commerce with a primary focus on customers. On the pieces of knowledge of the theoretical part is proposed electronic commerce strategy, which will improve better services for customers, increased competitiveness, but also improve the promotion and brand building. The bachelor thesis includes proposal of a strategy that will be beneficial not only for e-commerce, but for customers.
Keywords:
advertising in e-commerce; communication on the internet; e-shops customer; electronic commerce; marketing on the Internet; elektronický obchod; komunikace na internetu; marketing na internetu; reklama v e-commerce; zákazník elektronického obchodu
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/2675