Název:
Firemní kultura a její vliv na zákazníka
Překlad názvu:
Company´s Culture and its Influence on Customers
Autoři:
Tučková, Kristýna ; Kunertová, Helena (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury společnosti ABC CYKLOSPORT s.r.o. a jejím prosazováním se na trhu. Je zaměřena především na udržování spokojenosti zákazníka a s tím spojeným zvýšením tržního podílu firmy. Její součástí jsou již zavedené teoretické poznatky o tématu firemní kultury. Ve druhé části se nalézá popis společnosti a vyhodnocení dotazníkového šetření. Tyto zjištěné výsledky tvoří základní kámen pro návrh opatření, která povedou ke zvýšení podílu na trhu a zefektivnění práce zaměstnanců.
This bachelor thesis deals with the corporate culture of ABC CYKLOSPORT s.r.o. and the promotion of the market. It is focused on maintaining customer satisfaction and the related increase in market share for the company. It is already established theoretical knowledge of the topic of corporate culture. In the second part there is a description and evaluation of questionnaire survey. These results constitute an established cornerstone for the design of measures that will lead to an increase in market share and streamline the work of employees.
Klíčová slova:
Firemní kultura; trh; zákazníci; Company culture; customers; market
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/8842