Název:
Spokojenost zákazníků
Překlad názvu:
Customer Satisfaction
Autoři:
Kratochvíla, Jakub ; Čechmánková, Silvie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalarska prace se zameruje na problematiku v oblasti spokojenosti zakazniku maloobchodniho sportovniho retezce prodejen Decathlon, a to konkretne na pobocce v Brne Ivanovicich. V teoreticke cast popisuje pojmy jako marketingovy vyzkum, zakaznik a jeho spokojenost nebo marketing samotny. Nasleduje analyza soucasneho prostredi a sestaveni dotaznikoveho setreni. Na zaklade analyticke casti prace obsahuje vlastni navrhy na zvyseni spokojenosti zakazniku na dane prodejne.
This Bachalor thesis is focused on problematics in area of customer satisfaction in retail sport chain Decathlon, specifically in store in Brno Ivanovice. Theoretical part describes what is marketing research, customer, his satisfaction and marketing itself. Following by an analysis of the current environment and compiling a questionnaire survey based on analytical part. Thesis contains own suggestion for the increase of customer satisfaction in the store.
Klíčová slova:
dotaznik; marketing; marketingovy vyzkum; spokojenost zakaznika; customer satisfaction; marketing; marketing research; questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178557