Název:
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Překlad názvu:
Proposal to Improve the Marketing Mix of a Company
Autoři:
Sadílková, Berenika ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti DOSTA CZ, s.r.o. provádějící zemní práce, následným vytvořením návrhů jeho zlepšení a jejich ekonomickým zhodnocením. Teoretická část práce přibližuje pojmy a analýzy uvedené v práci, zároveň slouží jako podklad pro další části. Analytická část zhodnocuje stávající stav společnosti skrze analýzu 4P, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a výslednou SWOT analýzu. Analytická část je poté podkladem pro návrhovou část, ve které jsou vytvořeny návrhy na zlepšení marketingového mixu týkající se zlepšení propagace firmy, rozšíření zaměstnaneckých benefitů a rozšíření nabízejících služeb způsobující také zvýšení konkurenceschopnosti podniku.
The bachelor thesis deals with the deals analysis of the marketing mix of the company DOSTA CZ, s.r.o. performing earthworks and the subsequent creation of a proposal for its improvement and it´s ekonomic evaluation. The theoretical part of the work introduces the concepts and analyzes presented in the work, also serves as a basis for the next parts. The analytical part evaluates the current situation in the company throught 4P analysis, Porter´s analysis of five competitive forces and the resulting SWOT analysis. The analytical part then serves as a basis for the proposal part, in which proposals are made to improve the marketing mix regarding the improvement of the company´s promotion, the expansion of employee benefits and the expansion of the services offered, which also increase the company´s competitiveness.
Klíčová slova:
investice; Marketing; marketingový mix; SWOT analýza; investment; Marketing; marketing mix; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/207050