Název: Real-Time Volumetric Terrain Rendering
Překlad názvu: Real-Time Volumetric Terrain Rendering
Autoři: Koblížek, Aleš ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Marching cubes; noise; normal mapping; procedural textures; shadow mapping; volumetric terrain; voxel; voxel terrain; normal mapping; pochodující kostky; procedurální textury; shadow mapping; volumetrický terén; voxel; voxelový terén; šum

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/85160

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-604784


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet