Název:
Komunikační mix vinařství
Překlad názvu:
Marketing Communication Mix of the Winery
Autoři:
Kremláčková, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem bakalářské práce je komunikační mix vinařství Slunný vrch, spol. s r. o.. Práce se zabývá teoretickými poznatky a pojmy z oblasti marketingu, které následně využívá v dalších částech. V analytické části práce je vyhodnocena současná situace vinařství, jeho marketingový a komunikační mix. Na základě výsledků analytické části je vypracována návrhová část práce, která obsahuje doporučení pro zlepšení komunikačního mixu vinařství.
The subject of this bachelor thesis is communication mix of the winery Slunný vrch, spol. s r. o.. The first part of the thesis describes theoretical knowledge of the topic, on which further parts are based. The analytical part describes the current marketing mix and communication mix of the winery. Based on the results of the analytical part an improvement proposal is made. This part contains recommendations to improve the communication mix of the winery.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingový mix; propagace; SWOT analýza; vinařství; communication mix; marketing; marketing mix; promotion; SWOT analysis; winery
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/193187