Název: Návrh marketingové strategie pro podnik Vinotéka U Tří knížat
Překlad názvu: Proposal of the Marketing Strategy for Wine Shop Vinotéka U Tří knížat
Autoři: Rausová, Iva ; Mucha, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; konkurence; Marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; sortiment; vinotéka; víno; zákazník; analysis; competition; customer; Marketing; marketing communication; marketing strategy; range; wine; wine shop

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9177

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-603472


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet