Název:
Marketingový mix firmy New Brand, s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing Mix of Company New Brand, Ltd.
Autoři:
Kochanová, Veronika ; Husárová, Lucia (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Diplomová práca sa zameriava na vytvorenie marketingového mixu vo firme New Brand, ktorá sa zaoberá úpravou hodvábnych doplnkov. Špecifikuje jednotlivé súčasti marketingového mixu a analyzuje okolie podniku. Navrhuje rozšírenie produktového sortimentu a zameranie na zákazníkov jednotlivcov.
The diploma thesis focuses on create a marketing mix in the company New Brand, which deals with the adjustment of silk accessories. Specifies the various components of the marketing mix and business environment analysis. Proposes to extend the product range and focus on individual customers.
Klíčová slova:
communications mix; corporate customer; direkt marketing; individual customer; Marketing; marketing mix; public relations; silk; silk accessories
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3120