Název:
Návrh strategie uvedení nových výrobků ABB na český trh
Překlad názvu:
The Suggestion of the Strategy for a New ABB Products Launching
Autoři:
Brož, Přemysl ; Jörka, David (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předkládaná práce „Návrh strategie uvedení nových výrobků ABB na český trh“ se zabývá návrhem vhodné strategie uvedení a prodeje řadových svorek na český trh, tak aby byl dosažen tržní podíl alespoň 10 % v krátkém časovém období, řádově několika let. Analytická část práce obsahuje analýzu současného stavu firmy, trhu a konkurence. Na základě těchto analýz a teoretických poznatcích, doporučuje vhodnou strategii a opatření vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti a získání nových zákazníků. Součástí práce je také výsledek hospodaření za rok 2009 a část roku 2010.
his work „Proposal of strategy of penetration new products of ABB on the Czech market“ considers with appropriate strategy of penetration and sales terminal blocks on the Czech market with goal to achieve 10 % market share in the short time period, the order of several years. The analytical part of work contains an analysis of current status company, market and competition. On the basis of this analysis and theoretical groundwork, recommends appropriate strategy and precautions to improve competitiveness and obtain new customers. The work also includes income trading for the year 2009 and part of 2010.
Klíčová slova:
cenotvorba; distribuce.; konkurence; Marketingový mix; produkt; SMART; SWOT analýza; vnitřní a vnější prostředí; competition; distribution.; internal and external environment analysis; Marketing mix; price strategy; product; SMART; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15010