Original title:
Návrh rebrandingových aktivit pro univerzitní tým celosvětové soutěže Formula Student
Translated title:
Proposal for Rebranding Activities of Formula Student University Team in International Racing
Authors:
Hlavenková, Andrea ; Chlebovský, Vít (referee) ; Zich, Robert (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2022
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Bakalářská práce se zaměřuje na oblast strategického řízení značky, konkrétně na přípravu rebrandingových aktivit pro sportovní tým. Analyzuje značku týmu z interního i externího hlediska, což vede k důkladnému zkoumání značky společnosti. Primárním cílem je připravit pro tým rebrandingové aktivity na základě brandingové šablony, jejíž struktura je popsána a dodržována v práci.
The bachelor thesis focuses on the area of strategic brand management, specifically in the preparation of rebranding activities for a sports team. It analyses the brand of the team from both an internal and external perspective, resulting in a thorough examination of the company's brand. The primary goal is to prepare rebranding activities for the team based on a branding template, in which structure is described and followed in the thesis.
Keywords:
identita značky; nezisková organizace; rebranding; rozvoj značky; strategické řízení značky; značka; brand; brand development; brand identity; non-profit organization; rebrand; strategic brand management
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/207114