Název:
Uplatnění marketingu v řízení firem
Překlad názvu:
Marketing Concept Utilization
Autoři:
Pešek, Tadeáš ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem bakalářské práce je provést analýzu současného uplatnění komunikačních nástrojů společnosti GRD servis, s.r.o. a na základě výsledků této analýzy navrhnout odpovídající komunikační mix. Teoretická část se zaměřuje na obecná teoretická východiska marketingové komunikace, přičemž analytická část využívá těchto teoretických poznatků k analýze současného stavu komunikačních prostředků společnosti. Návrhová část po zhodnocení výsledků analýzy nabízí návrhy na zlepšení komunikačního mixu společnost GRD servis, s.r.o.
The goal of the bachelor thesis is to perform analysis of usage of the GRD servis, Ltd.’s communication tools and based on the analysis to suggest accurate communication mix based. Theoretical part focuses on general theory of the marketing communication, whereas analytic part uses that theory to analyse the current communication tools of the company. After the results are evaluated in the analytical part, the recommendations part offers suggestions for improving the communication mix of the GRD servis, Ltd. company.
Klíčová slova:
Komunikační mix; komunikační nástroje; podpora prodeje; Communication mix; communication tools; sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33635