Název:
Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti
Překlad názvu:
Analysis, Design and Implementaion of Company's E-commerce
Autoři:
Henčl, Luděk ; Sedlář, Michal (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této diplomové práce je na základě teoretických informací navrhnout nejvhodnější možnou variantu internetového obchodu společnosti a způsoby, jak jej nejlépe propagovat. Součástí práce je podrobná analýza všech důležitých nástrojů, které by e-shop měl obsahovat.
The aim of this Master´s thesis is based on theoretical information to design the most appropriate option of company´s e-commerce and best ways to promote it. Part of this thesis is the detailed analysis of all important tools, that e-commerce should contain.
Klíčová slova:
analýza; internet; Internetový obchod; propagace; zákazník; analysis; customer; E - shop; internet; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/2237