Název:
Elektronický obchod firmy
Překlad názvu:
E-commerce Business
Autoři:
Smolík, Luboš ; Zeman,, Tomáš (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce vytváří návrh elektronického obchodu a marketingové strategie společnosti Crhák s.r.o. Analyzuje současný stav elektronického obchodu a porovnáním s moderními trendy a vývojem v oblasti e-commerce, přináší řešení na kvalitnější marketingovou propagaci a optimalizaci systému.
Bachelor thesis creates a proposal of e-commerce business and e-marketing strategy for company Crhak Ltd. It analyzes the current state of e-commerce and with comparison to modern trends and developments in e-commerce brings a solution for better marketing strategy and optimalization for system.
Klíčová slova:
B2B; B2C; E-marketing; e-shop; elektronické podnikání; Elektronický obchod; podpora prodeje; SEO; B2B; B2C; E-business; E-commerce; E-marketing; e-shop; sales promotion; SEO
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/34122