Original title:
Elektronický obchod firmy
Translated title:
E-commerce Business
Authors:
Smolík, Luboš ; Zeman,, Tomáš (referee) ; Němcová, Zuzana (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce vytváří návrh elektronického obchodu a marketingové strategie společnosti Crhák s.r.o. Analyzuje současný stav elektronického obchodu a porovnáním s moderními trendy a vývojem v oblasti e-commerce, přináší řešení na kvalitnější marketingovou propagaci a optimalizaci systému.
Bachelor thesis creates a proposal of e-commerce business and e-marketing strategy for company Crhak Ltd. It analyzes the current state of e-commerce and with comparison to modern trends and developments in e-commerce brings a solution for better marketing strategy and optimalization for system.
Keywords:
B2B; B2C; E-business; E-commerce; E-marketing; e-shop; sales promotion; SEO; B2B; B2C; E-marketing; e-shop; elektronické podnikání; Elektronický obchod; podpora prodeje; SEO
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/34122