Název:
Marketingová komunikace podniku
Překlad názvu:
Company Marketing Communication
Autoři:
Fikejzová, Kristýna ; Vybralová, Pavlína (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Kostka-kolobka, s. r. o. V teoretické části jsou charakterizovány důležité pojmy související s marketingem a marketingovou komunikací. Druhá část je zaměřena na představení dané společnosti a popis její současné situace využitím marketingových analýz a dotazníkového šetření. Zjištěné skutečnosti jsou shrnuty ve SWOT analýze. Ve třetí části jsou na základě výsledků z analytické části uvedeny návrhy pro zlepšení marketingové komunikace.
This diploma thesis deals with the marketing communication of the company Kostka-kolobka s.r.o. In the theoretical part are characterised important concepts related to marketing and marketing communication. The second part is focused on the introduction of the company and the description its current situation using marketing analyzes and questionnaire survey. The findings are summarized in the SWOT analysis. Based on the results from the analytical section, in the third part of the thesis are presented the suggestions to improve marketing communication.
Klíčová slova:
komunikační mix.; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; communication mix.; Marketing; marketing communication; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81471