Název: Návrh komunikační strategie pro prodej odborné literatury
Překlad názvu: The Proposal of the Communication Strategy for the Sale of Professional Literature
Autoři: Krotký, Roman ; Kuchař, Vladimír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: knihy; Komunikační strategie; marketingový mix; nakladatelství BizBooks; SWOT analýza; BizBooks publishing; books; Kommunication strategy; marketing mix; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/23611

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-601473


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet