Original title:
Komunikační strategie produktu
Translated title:
Product Communication Strategy
Authors:
Přichystalová, Romana ; Přichystalová, Petra (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikační strategie svatebního salonu La Queen. V první části práce jsou popsána teoretická východiska, která slouží pro přiblížení dané problematiky. Ve druhé části práce je obsažena analýza současného stavu svatebního salonu, která je zakončena vlastním průzkumem, kde byly vyhodnoceny zveřejněné dotazníky. Hlavním cílem diplomové práce je, na základě provedených analýz a zpracovaných dostupných informací z vlastního průzkumu, navrhnout soubor opatření vedoucích k formulaci vhodné marketingové komunikační strategie produktu vybrané firmy.
The thesis is focused on the communication strategy of the bridal salon La Queen. In the first part of the thesis, to introduce the topic, the theoretical background is described. In the second part of the thesis, an analysis of the current communication activities of the bridal, a survey and evaluation of the questionnaires are presented. The main goal of the theses is to, following the analysis and the processing of the survey data, propose a set of measures that could improve the marketing communication strategy of the chosen company.
Keywords:
bridal salon; communication mix; Communication strategy; promotion.; questionnaire; SWOT analysis; dotazník; komunikační mix; Komunikační strategie; propagace.; svatební salon; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67021