Original title:
Návrh změn marketingové komunikace konkrétní společnosti
Translated title:
Proposal of Changes of Marketing Communication of Selected Company
Authors:
Springer, Pavel ; Stanec, Stanislav (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. V první teoretické části jsou vymezeny základní marketingové pojmy. Následující druhá část je věnována analýze stávající marketingové komunikace vybrané společnosti a v poslední třetí části této práce jsou na základě provedené analýzy uvedeny návrhy, které by měly vést ke zlepšení marketingové komunikace společnosti.
This bachelor thesis deals with a proposal to improve the marketing communication of selected company. The first theoretical part defines the basic marketing concepts. The second part is devoted to an analysis of the current marketing communication of the company and in the last part of this thesis, based on the analysis, are presented suggestions which should lead to improvement of the marketing communication of the company.
Keywords:
marketing; marketing communication; marketing mix; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/83165